zondag 29 januari 2017

Oxfam - Team 61 - Alleen

Terwijl mijn andere teamleden in Zottegem aan het stappen zijn, voer ik mijn zeilende kids voor hun wintertraining naar Oostende.

Plan is om, zodra ze op het water zitten, te stappen van de Spuikom in Oostende naar Blankenberge. Daar dan de traim terugnemen naar de Spuikom zodat ik net op tijd terug ben voor het helpen aftuigen van de boten.

Ik had er zin in. Het zonnetje scheen lichtjes, er was wel een stevige wind maar ik was goed gekleed. En mijn uitzicht mensen, wat een uitzicht dat ik had gedurende deze 20km. Genieten is dit!

Uiteindelijk ging het stappen alleen veel sneller dan ik had verwacht. Na amper 3,5 u stond ik na 20km te wachten op de tram in centrum Blankenberge.


Ik heb mijn #Team61 heel hard gemist maar de zee en de zon maakten het draagzaam.




 

 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten