woensdag 13 juni 2012

Bear Trail Voeren


Sedert het blogstukje van Ultraloopster Martine Hofstede over de Bear Trail Voeren spookt deze in mijn hoofd. Ik heb het al een tijdje gehad met de wedstrijden op de baan of in een drukke stad. Een afwisseling is altijd welkom. Op La Bouillonnante besefte ik wat echt lopen is. Je verliezen in de natuur en haar rijkdom, met alle respect er voor, is zalig.

Op 4 augustus is er de Trail ça Flemalle met de 30km maar die barrière van een marathonafstand overschrijden lonkt al meer dan een jaar. Awel, ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en me definitief ingeschreven voor de Bear Trail Voeren voor de afstand van 57km.

Running route 1529500 - powered by Runmap 
Het is zoals Bart zegt: Je moet je lichaam af en toe eens wat stress geven. Dit zal wel in die categorie vallen denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten