dinsdag 14 december 2010

Garmin Forerunner 405 CX

Na 5 jaar lopen vond ik het veroorloofd om er eens geld tegen te smijten. Ik had ook allerlei dingen die hiervoor in mijn voordeel spreken: ik ben terug full time gaan werken dus breng meer binnen in de voederbak, ik krijg volgende week mijn eindejaarspremie, ik loop 2.000 km op een jaar, ik ga in 2012 toch weer een marathon lopen, ik ben lief en schattig en ik verdien het gewoon.
Blijkbaar was mijnen huisband van hetzelfde gedacht want het is dankzij hem dat het nief speelgoed rond mijn pols prijkte deze training.
Dus vanaf nu ben ik de meer dan trotse eigenaar van ene Garmin Forerunner 405 CX. Super cool. Deze avond alles geuploaded naar de garminsite en zie, ik prijk al met mijn prestatie op het net.
Met de ingebouwde gps kan ik zien op google maps waar ik gelopen heb. Ik kan routes downloaden van anderen en deze aflopen. Ik kan het gebruiken om te skiën, te mountainbiken. Man man man, ik word zot.
Dus coach, geen geheimen meer voor jou ook hé. Alles netjes te bekijken op garmin connect.
Ik ga nu nikeer mijn jaarprogramma voor 2011 bekijken zie zodat ik vanaf januari als nen hazewind da park daar rondloop.
Zie ze gaan, zie ze gaan, met haar loopsloefkes aan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten